Kamis, 09 Mei 2013

Business Letter


Mrs. Clara Winters                                                                                    
12187 S. Polo Dr.                                                                                       
Fairfax, VA 22030                                                                                     
May 26, 1998
The Tiny Tots Toy Company
15456 Pyramid Way
College Park, FL 33133

I recently purchased one of your Tiny Tents (Model # 47485) for my three-year old.
Unfortunately, afterviewing the components that came with the product, I discovered that
four of the parts were missing. Also, the instructions that came with the tent are
incomplete. Both of these situations have resulted in the tent remaining unassembled and
unacceptable as a toy for my daughter.
I am writing to request replacements for the missing parts, and a copy of the full set of
assembly directions for the model I purchased. If reasonable arrangements are not made
within ten business days, I will return the tent to the store I purchased it from and expect a
full refund. To assist you in processing my request, I am including a copy of my sales
receipt and a list of the missing parts.
I have purchased other toys manufactured by your company in the past, and have always
been impressed with the quality and selection Tiny Tots has made available to its
customers. I sincerely hope this is a one-time incident, and that any future purchases I make
will live up to the standard my family has come to expect from your company.

Sincerely,
Signature

Clara Winters 


 
Ibu Clara Winters
12187 S. Polo Dr
Fairfax, VA 22030
26 Mei 1998
The Tiny Tots Toy Perusahaan
15456 Piramida Way
College Park, FL 33133


Saya baru saja membeli salah satu tenda kecil Anda (Model # 47485) untuk saya berusia tiga tahun. Sayangnya, setelah melihat komponen yang disertakan dengan produk, saya menemukan bahwa empat dari bagian-bagian yang hilang. Juga, instruksi yang datang dengan tenda yang secara lengkap. Kedua situasi ini telah mengakibatkan tenda yang tersisa dan belum dirakit tidak dapat diterima sebagai mainan untuk anak saya.
Saya menulis untuk meminta pengganti untuk bagian-bagian yang hilang, dan salinan set lengkap arah perakitan untuk model saya membeli. Jika pengaturan yang wajar tidak dibuat
dalam waktu sepuluh hari kerja, aku akan kembali tenda ke toko saya membelinya dari dan mengharapkan penuh pengembalian dana. Untuk membantu Anda dalam memproses permintaan saya, saya termasuk salinan penjualan saya penerimaan dan daftar bagian yang hilang.
Saya telah membeli mainan lainnya yang diproduksi oleh perusahaan Anda di masa lalu, dan selalu telah terkesan dengan kualitas dan seleksi kecil Tots telah dibuat tersedia untuk perusahaan pelanggan. Saya sangat berharap ini adalah kejadian satu kali, dan bahwa setiap pembelian di masa depan saya membuat akan hidup sampai dengan standar keluarga saya telah datang ke harapkan dari perusahaan Anda.

Hormat kami,
tanda tangan

Clara Winters


Sumber : http://www.ecasd.k12.wi.us/faculty/shaslow/business_letters_and_logo_samples.pdf

Tidak ada komentar:

Posting Komentar